Medewerker klantenservice is een leuke baan

integreren opleiding

Nieuwe baan

Een tijdje terug ben ik begonnen als medewerker klantenservice. Voorheen heb ik al eens als klantenservice medewerker gewerkt, maar dat was bij een geheel ander bedrijf. Erg leuk vond ik dat toen niet, maar ik wist wel dat ik hier geschikt voor was. Ik besloot toen mijn kennis als medewerker klantenservice te verbreden en dan een andere baan te zoeken. Nu werk ik bij een geweldig bedrijf waar ze al een tijdje op zoek waren naar een ervaren medewerker voor klantenservice. De versnelde opleiding die ik heb gedaan, was van Fabius. Met hen ben ik in gesprek gegaan over mijn mogelijkheden. Toen zij mij informatie gaven en mijn opties hadden voor gelegd was er duidelijk wat er moest gebeuren en toen was alles in een handomdraai geregeld! Al snel was ik extra gecertificeerd op verschillende functies en dat verbreedde natuurlijk mijn win kansen. Groot inzetten, denk ik dan altijd maar!

integreren opleiding

Goede vooropleiding

Voorheen was ik altijd overtuigd dat een opleiding niet per se nodig is om het beroep van jouw keuze te kunnen uitoefenen. Praktijk ervaring is minstens zo belangrijk. Nu ik beide heb, weet ik dat ze beiden even belangrijk zijn! Vaak willen bedrijven toch zien dat je een ‘papiertje’ hebt, daar kun je dan maar net zo goed op voorbereid zijn! Bovendien ben je nooit te oud om te leren, dus ga ervoor! Duale opleidingen zijn ook ideaal, zodat je theorie en praktijk tegelijkertijd kunt leren en ook inkomsten hebt. Je hebt altijd opties, dus bespreek dat ook eens met een professional!